Με όποιον δάσκαλο θα κάτσεις. . . (Κ. Βέρρος)

0


Με όποιον δάσκαλο θα κάτσεις. . . (Κ. Βέρρος)



Home

Η άποψη μας




ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ συνδικαλιστές της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) φαίνεται πως δείχνουν ακόμη μία φορά το μεγάλο ενδιαφέρον τους και την ευαισθησία τους για τους μικρούς μαθητές των δημόσιων δημοτικών σχολείων. Μετά από έξι εβδομάδες χαμένων μαθημάτων, άνοιξαν επτέλους τα σχολεία και το βασικό πρόβλημα που ανέκυψε ήταν και είναι η αναπλήρωση των χαμένων ωρών.


Εδώ και δύο εβδομάδες περίπου, οι συνδικαλιστές είχαν υποσχθεί, μετά τη συνάντησή τους με τον Πρωθυπουργό, ότι θα υποβάλουν ¨αμέσως¨ τις προτάσεις τους στο Υπουργείο Παιδείας, ώστε να γίνει μια ανταλλαγή απόψεων και να ληφθούν οι αποφάσεις. Αυτό το ¨αμέσως¨ όμως, φαίνεται πως ήταν σύμφωνο με τα μέτρα και τα σταθμά των συνδικαλιστών. Διότι δεν βρήκαν τον απαραίτητο χρόνο να συντάξουν αμέσως τις προτάσεις τους, καθώς το μυαλό τους και το ενδιαφέρον τους ήταν στραμμένο μόνο στην καλή προετοιμασία του τελευταίου συλλαλητηρίου τους.




Βεβαίως, κατά τη διάρκεια της απεργίας τους, οι συνδικαλιστές είχαν στη διάθεσή τους έξι εβδομάδες, στη διάρκεια των οποίων θα μπορούσαν να ασχοληθούν λίγο και με το ζήτημα της αναπλήρωσης των χαμένων ωρών. Κατά τα φαινόμενα, όμως, το πρόβλημα αυτό ερχόταν μάλλον δεύτερο, καθώς το πρωτεύον ζήτημα εκπαιδευτικής ευαισθησίας γι αυτούς ήταν να ¨διδάξουν τα παιδιά με τους αγώνες τους¨!!




Κατόπιν εορτής, επιτέλους ασχολήθηκαν. Τόφεραν από δω τόφεραν από κει, κατόρθωσαν να προτείνουν κάποιες ιδέες, οι οποίες εν πολλοίς συμπίπτουν με αυτές του Υπουργείου Παιδείας. Εκεί, όμως, που δεν δέχονται συζήτηση είναι η χρησιμοποίηση ορισμένων ημερών από τις διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα, όπως και η μη περικοπή της ύλης. Αυτές οι θέσεις υποστηρίζονται, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΟΕ, για λόγους ¨εκπαιδευτικής ευαισθησίας¨.




Δηλαδή, σύμφωνα με την εκπαιδευτική ευαισθησία των συνδικαλιστών, είναι προτιμότερο τα μικρά παιδιά να χάσουν περί τις 4 ημέρες από τις αργίες Χριστουγέννων και Πάσχα για να μπορέσουν να. . . ξεκουρασθούν, ενώ θα πρέπει να περικοπεί η διδακτέα ύλη για ¨να μην φορτώσουμε τα παιδιά με άχρηστα πράγματα¨.




Αυτά τα επιχειρήματα ακούγονται μάλλον ως δικαιολογίες για λούφα και παραλλαγή των συνδικαλιστών δασκάλων. Πάντως, ας μη διθαμαρτυρόμαστε πάντα για το επίπεδο της μόρφωσης των νέων μας. Με όποιον δάσκαλο θα κάτσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις. . .!







Home
/
Print
/
Site Map
/
Επικοινωνία
















Εχουμε αυτό που είμαστε. . . (Κ. Βέρρος)
( 30.06.2007 )

Παλαιότερα άρθρα


Θύματα, ήρωες, ευσυνείδητοι και οι άλλοι (Κ. Βέρρος)

Εθνική τραγωδία και σκύλευση θυμάτων (Κ. Βέρρος)

Πολιτικές, προεκλογικές ¨ομορφιές¨ (Κ. Βέρρος)

Είναι και είμαστε αδιόρθωτοι. . . (Κ. Βέρρος)

Προεκλογικός λόγος και επιχειρήματα (Κ. Βέρρος)

Εκλογές για αυτοδύναμη κυβέρνηση (Κ. Βέρρος)

Ομηροι αγκυλώσεων και κρατισμού (Κ. Βέρρος)

Γιατί τώρα οι παροχές;; (Κ. Βέρρος)

Παλαιότερα άρθρα



Αποτελέσματα

Δημοσκοπήσεις







ΕΓΓΡΑΦΗ

ΔΙΑΓΡΑΦΗ