 |
Κώδικας Δεοντολογίας στις Διαφημίσεις
|
|
|

Home

Οικονομία
H έμφαση στο σεβασμό της ιδιωτικής ζωής του καταναλωτή και η περιγραφή στη διαφήμιση, με τρόπο που να ανταποκρίνεται στην αντίληψη του μέσου καταναλωτή, των κύριων χαρακτηριστικών των διαφημιζόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, ώστε να είναι δυνατή η σύγκρισή τους ως προς τα βασικά τους χαρακτηριστικά και κυρίως τα οικονομικά, περιέχονται μεταξύ των γενικών αρχών του Κώδικα Δεοντολογίας που υιοθέτησε η Ελληνική Ένωση Τραπεζών (ΕΕΤ) για τη διαφημιστική προβολή χρηματοπιστωτικών προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται από πιστωτικά ιδρύματα.
|
|
|
¶λλες γενικές αρχές είναι η ρητή αναφορά του ΣΕΠΠΕ στις διαφημίσεις που περιέχουν αριθμητικά στοιχεία κόστους, η έμφαση στην αναφορά του χρόνου έναρξης και λήξης προνομιακού όρου που τυχόν περιλαμβάνεται στη διαφήμιση και η προτροπή προς τους καταναλωτές σε κάθε διαφήμιση προϊόντος ή υπηρεσίας να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες από το πιστωτικό ίδρυμα. Ο Κώδικας Δεοντολογίας τίθεται σε ισχύ από τις 12 Μαρτίου 2007.
Πηγή: ΕΞΠΡΕΣ
|

|
 |