Το μερίδιο των διαφημίσεων στην …παχυσαρκία

0


Το μερίδιο των διαφημίσεων στην …παχυσαρκία



Home

Υγεία




Τα παιδιά ηλικίας κάτω των 8 ετών δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις δεν απηχούν την πραγματικότητα και γι αυτό δεν πρέπει να τις παρακολουθούν, απεφάνθη ερευνητική ομάδα της Ενωσης Αμερικανών Ψυχολόγων.


 
Μια ερευνητική ομάδα ειδικευμένων ψυχολόγων δήλωσε ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις για ζαχαρώδη δημητριακά, σνακ και άλλα τρόφιμα ενθαρρύνουν τα παιδιά να καταναλώνουν τέτοιου είδους τροφές γεγονός που συμβάλλει στην αύξηση της παιδικής παχυσαρκίας.




¨Ενώ τα μεγαλύτερα παιδιά και οι ενήλικες μπορούν να κατανοήσουν το πραγματικό νόημα μιας διαφήμισης, τα μικρά παιδιά δεν μπορούν, έτσι ερμηνεύουν με το δικό τους τρόπο τα διαφημιστικά μηνύματα που εμφανίζονται ως παραγματικές και αληθοφανείς πληροφορίες¨, τονίζει ο ψυχολόγος Ντέϊλ Κάνκελ του πανεπιστημίου της Σάντα Μπάρμπρα στην Καλιφόρνια.




¨Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα γιατί τα πιο γνωστά προϊόντα που προωθούνται στα παιδιά είναι τα ζαχαρώδη δημητριακά, γλυκά, καραμέλες, σοκολάτες αναψυκτικά και πρόχειρο φαγητό. Τέτοιου είδους διαφημίσεις ανθυγιεινής διατροφής για τα μικρά παιδιά συμβάλλουν στην απόκτηση κακών διατροφικών συνηθειών που διαρκούν μια ολόκληρη ζωή και συμβάλλουν στην αύξηση της παιδικής παχυσαρκίας¨, τονίζουν οι επιστήμονες.







Home
/
Print
/
Site Map
/
Επικοινωνία
















Εχουμε αυτό που είμαστε. . . (Κ. Βέρρος)
( 30.06.2007 )

Παλαιότερα άρθρα


Θύματα, ήρωες, ευσυνείδητοι και οι άλλοι (Κ. Βέρρος)

Εθνική τραγωδία και σκύλευση θυμάτων (Κ. Βέρρος)

Πολιτικές, προεκλογικές ¨ομορφιές¨ (Κ. Βέρρος)

Είναι και είμαστε αδιόρθωτοι. . . (Κ. Βέρρος)

Προεκλογικός λόγος και επιχειρήματα (Κ. Βέρρος)

Εκλογές για αυτοδύναμη κυβέρνηση (Κ. Βέρρος)

Ομηροι αγκυλώσεων και κρατισμού (Κ. Βέρρος)

Γιατί τώρα οι παροχές;; (Κ. Βέρρος)

Παλαιότερα άρθρα



Αποτελέσματα

Δημοσκοπήσεις







ΕΓΓΡΑΦΗ

ΔΙΑΓΡΑΦΗ