Το μερίδιο των διαφημίσεων στην …παχυσαρκία

eNEW: http://www.enew.gr/mag/article/articleprint/3709/-1/7/

Το μερίδιο των διαφημίσεων στην …παχυσαρκία



Top level

Υγεία



Τα παιδιά ηλικίας κάτω των 8 ετών δεν μπορούν να κατανοήσουν ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις δεν απηχούν την πραγματικότητα και γι αυτό δεν πρέπει να τις παρακολουθούν, απεφάνθη ερευνητική ομάδα της Ενωσης Αμερικανών Ψυχολόγων.

Μια ερευνητική ομάδα ειδικευμένων ψυχολόγων δήλωσε ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις για ζαχαρώδη δημητριακά, σνακ και άλλα τρόφιμα ενθαρρύνουν τα παιδιά να καταναλώνουν τέτοιου είδους τροφές γεγονός που συμβάλλει στην αύξηση της παιδικής παχυσαρκίας.




¨Ενώ τα μεγαλύτερα παιδιά και οι ενήλικες μπορούν να κατανοήσουν το πραγματικό νόημα μιας διαφήμισης, τα μικρά παιδιά δεν μπορούν, έτσι ερμηνεύουν με το δικό τους τρόπο τα διαφημιστικά μηνύματα που εμφανίζονται ως παραγματικές και αληθοφανείς πληροφορίες¨, τονίζει ο ψυχολόγος Ντέϊλ Κάνκελ του πανεπιστημίου της Σάντα Μπάρμπρα στην Καλιφόρνια.




¨Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα γιατί τα πιο γνωστά προϊόντα που προωθούνται στα παιδιά είναι τα ζαχαρώδη δημητριακά, γλυκά, καραμέλες, σοκολάτες αναψυκτικά και πρόχειρο φαγητό. Τέτοιου είδους διαφημίσεις ανθυγιεινής διατροφής για τα μικρά παιδιά συμβάλλουν στην απόκτηση κακών διατροφικών συνηθειών που διαρκούν μια ολόκληρη ζωή και συμβάλλουν στην αύξηση της παιδικής παχυσαρκίας¨, τονίζουν οι επιστήμονες.