Νέο Opel Astra… με 240 ίππους!
eNEW: http://www.enew.gr/mag/article/articleprint/5324/-1/8/ |
Νέο Opel Astra… με 240 ίππους! |

Top level

Αυτοκίνητο-Μηχανή
Εκτός από το νέο Astra GTC και το Astra GTC με το νέο πανοραμικό παρμπρίζ, η Opel παρουσιάζει μία τρίτη παγκόσμια πρεμιέρα στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού: πρόκειται για το Astra High Performance Concept.
Η εντυπωσιακή, κατακόκκινη σχεδιαστική μελέτη που βασίζεται στο τρίθυρο μοντέλο επιδεικνύει τις δυναμικές δυνατότητες της νέας γενιάς του συμπαγούς αυτοκινήτου και δίνει μία πρώτη γεύση από μελλοντικές εκδόσεις Astra υψηλών επιδόσεων.
Υιοθετώντας μία συναρπαστική εμφάνιση και τεχνολογικά συστήματα σχεδιασμένα για θιασώτες της σπορ οδήγησης, το αυτοκίνητο προσφέρει όλα όσα υπόσχεται το όνομά του. Αυτό επιβεβαιώνεται και από μια ματιά στους στόχους επιδόσεων του Astra High Performance Concept: 176 kW/240 ίππους, μέγιστη ροπή 310 Nm, επιτάχυνση 0 -100 km/h σε λιγότερο από επτά δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα περίπου 240 χ.α.ω.
Οι σπορ επιδόσεις επιτυγχάνονται με έναν ισχυρό κινητήρα, ο οποίος διατίθεται αυτή τη στιγμή σε μία λιγότερο ριζοσπαστική έκδοση με το πεντάθυρο Astra και το station wagon – πρόκειται για τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0-λίτρων, ιπποδύναμης 200 ίππους και μέγιστης ροπής 262 Nm.
Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα του πρωτότυπου Astra είναι αποτέλεσμα βελτιστοποιήσεων στην εισαγωγή και εξαγωγή, της χρήσης εξαρτημάτων κορυφαίας ποιότητας για τον κινητήρα καθώς και βελτιώσεων στον υπερσυμπιεστή και στο σύστημα ψεκασμού. Το πλαίσιο IDS Plus της μελέτης είναι άριστα προσαρμοσμένο στην ισχύ του κινητήρα, η οποία συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το σύστημα αυτό, το οποίο οι ειδικοί του τύπου έχουν ήδη εκθειάσει στα μοντέλα παραγωγής Astra, με ηλεκτρονικό έλεγχο απόσβεσης και ολοκληρωμένο έλεγχο δυναμικής συμπεριφοράς έχει βελτιωθεί περαιτέρω για το Astra High Performance Concept, με στόχο να αναδείξει περαιτέρω τον σπορ χαρακτήρα του.
Η απαράμιλλη ισχύς που κρύβεται πίσω από το εξωτερικό του κορυφαίου σπρίντερ προδίδεται από σχεδιαστικά χαρακτηριστικά όπως το εμπρός τμήμα, το οποίο δείχνει πιο μυώδες από του στάνταρ Astra GTC. Στη φυσιογνωμία του κυριαρχεί μία φαρδύτερη και χαμηλότερη εισαγωγή αέρα, μία κυψελοειδής μάσκα καθώς και ένας προφυλακτήρας με έντονα τονισμένο σπόιλερ και ενσωματωμένα φώτα ομίχλης σε προτεταμένα πλαϊνά ανοίγματα. Παράλληλα, τα στοιχεία αυτά συνδέονται αρμονικά με τα πλαϊνά μαρσπιέ, τα οποία φουσκώνουν ακόμα περισσότερο στο πίσω τμήμα τους.
Το πίσω τμήμα του Astra High Performance Concept προβάλλει εξίσου δυναμικό με το εμπρός. Έμφαση δίνουν δύο πλαϊνά κοψίματα δομής πλέγματος, ένα διπλό σύστημα εξαγωγής με απολήξεις τοποθετημένες αριστερά και δεξιά, και μία χαρακτηριστική αεροτομή οροφής που μαζί με τον διαχυτή αέρα ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα μειώνει την δύναμη άνωσης. Η σπορ εμφάνιση υπογραμμίζεται από μεγάλες ζάντες ελαφρού κράματος 19-ιντσών.
Οι εντυπωσιακές σπορ λεπτομέρειες συνεχίζονται και στο εσωτερικό, στο οποίο κυριαρχεί το έντονο κόκκινο, ασορτί με το εξωτερικό. Από τα πιο αξιόλογα χαρακτηριστικά είναι τα καθίσματα Recaro, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για άριστη πλευρική στήριξη και διαθέτουν επεκτεινόμενο μαξιλάρι καθώς και οσφυϊκή υποστήριξη τεσσάρων κατευθύνσεων. Άλλες ελκυστικές πινελιές αποτελούν η δερμάτινη λαβή του επιλογέα ταχυτήτων και τα όργανα με κόκκινα πλαίσια και γραφικά που εναρμονίζονται με τη σχεδιαστική φιλοσοφία του πρωτοτύπου. Το Astra High Performance Concept σχεδιάστηκε από τους μηχανικούς του Διεθνούς Κέντρου Τεχνικής Εξέλιξης (ITDC) στο Russelsheim σε στενή συνεργασία με την ομάδα του OPC (Opel Performance Center).