Περιμένει μεγαλύτερο ανταγωνισμό η Ferrari το 2005

eNEW: http://www.enew.gr/mag/article/articleprint/5560/-1/8/

Περιμένει μεγαλύτερο ανταγωνισμό η Ferrari το 2005



Top level

Αυτοκίνητο-Μηχανή



Τον πιο έντονο ανταγωνισμό των τελευταίων ετών, θα αντιμετωπίσει η Ferrari στο ερχόμενο πρωτάθλημα της Formula 1, σύμφωνα με τον μηχανικό της, Nigel Stepney.



"Οι αλλαγές τον φετινό χειμώνα είναι πολύ περισσότερες από κάθε άλλη χρονιά, μετά την περίοδο 1994-95. Είμαστε η μόνη μεγάλη ομάδα με ελαστικά της Bridgestone και όλοι οι κύριοι ανταγωνιστές μας θα χρησιμοποιούν Michelin. Είμαι σίγουρος ότι αυτό θα τους δώσει ένα μικρό προβάδισμα"δήλωσε ο N.Stepney σε συνέντευξη του σε βρετανικό περιοδικό.




Η ιταλική ομάδα έχει κερδίσει τους έξι τελευταίους τίτλους Κατασκευαστών, ενώ ο Michael Schumacher κατέκτησε φέτος, για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά τον τίτλο Οδηγών. Το φετινό πρωτάθλημα ολοκληρώθηκε με τη Ferrari να έχει νικήσει τα 15 από τα 18 Grand Prix και τον Γερμανό να ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου στα 13 από αυτά.




Οι αλλαγές που επιβλήθηκαν για το 2005 αποτελούν τη νέα πρόκληση που θα πρέπει να ξεπεράσει τόσο η Ferrari όσο και οι υπόλοιπες ομάδες. Σύμφωνα με αυτούς, ο κάθε οδηγός θα χρησιμοποιεί μόλις δυο σετ ελαστικών σε κάθε Grand Prix, ενώ οι κινητήρες των μονοθεσίων θα πρέπει να "αντέχουν"για δύο αγώνες. Σημαντικές αλλαγές υπάρχουν και στην αεροδυναμική των μονοθεσίων, προκειμένου να μειωθεί η ταχύτητα τους.




Η αλλαγή κανονισμών στα ελαστικά σημαίνει ότι οι δύο κατασκευαστές θα πρέπει να εφοδιάσουν από την επόμενη χρονιά τις ομάδες με ελαστικά που θα έχουν διάρκεια ζωής περίπου 350 χιλιομέτρων, αντί των 100 χιλιομέτρων που ίσχυε φέτος.




Ο τεχνικός διευθυντής της Bridgestone, Hisao Sugunuma, ανέφερε σε δηλώσεις του ότι θα βρίσκονται σε μειονεκτική θέση φέτος, καθώς θα έχουν μόνο την ιταλική ομάδα να διεξάγει δοκιμές εξέλιξης.




"Οι αντίπαλοι μας θα έχουν επτά ανταγωνιστικές ομάδες να διεξάγουν δοκιμές σε ελαστικά και θα έχουν πολύ μεγαλύτερο αριθμό δεδομένων να επεξεργαστούν, σε σχέση με μας"ανέφερε ο Ιάπωνας τεχνικός.