Τον Ιανουάριο στην αγορά η νέα Μ5

0


Τον Ιανουάριο στην αγορά η νέα Μ5



Home

Αυτοκίνητο-Μηχανή




Ενας νέος πανίσχυρος κινητήρας στη νέα σειρά της BMW έρχεται να … ανατρέψει τους κανόνες της φυσικής που ορίζουν πως ένα βαρύ όχημα δεν μπορεί να κινείται ως… πύραυλος.


 
 
 
 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι εκδόσεις Μ της BMW και πιο συγκεκριμένα, η νέα Μ5 που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Εφοδιασμένη με ένα νέο κινητήρα V10 5.0 λίτρων, κάνει τα 1.755 κιλά του αμαξώματος να φαντάζουν αμελητέα ποσότητα.




Η απόδοση του κινητήρα ανέρχεται σε 507 ίππους και οι επιδόσεις που ανακοινώνει η BMW είναι πράγματι εντυπωσιακές. Η ένδειξη των 100 χλμ. στο ταχύμετρο έρχεται από στάση σε λιγότερο από 5΄΄, ενώ η επιτάχυνση μέχρι τα 200 χλμ/ώρα διαρκεί λιγότερο από 15΄΄.




Η τελική ταχύτητα όπως συμβαίνει συνήθως περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, κάτι που αν δεν συνέβαινε, η τελική σύμφωνα με τη BMW θα έφτανε τα 330 χλμ/ώρα! Το στοιχείο που θα πρέπει να επισημάνουμε είναι ότι πρόκειται για πολύστροφο κινητήρα, καθώς η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 7.750 σ.α.λ, ενώ και η μέγιστη ροπή των 520 Nm αποδίδεται στις 6.100 σ.α.λ. Όσο για την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, αυτή αρχίζει πάνω από τις 8.000 σ.α.λ.




Ο κινητήρας διαθέτει μπλοκ και κεφαλή από αλουμίνιο, ενώ διαθέτει το σύστημα Bi-VANOS. Όπως συμβαίνει και σε άλλους κινητήρες της σειράς Μ, έτσι και στη νέα Μ5 υπάρχει πεταλούδα για ανεξάρτητη εισαγωγή σε κάθε κύλινδρο.




Το κιβώτιο θα είναι αυτόματο 7 σχέσεων τύπου SMG, με δυνατότητα αλλαγής ταχυτήτων και από το τιμόνι. Σύμφωνα μάλιστα με τη BMW, οι αλλαγές γίνονται κατά 20% γρηγορότερα σε σύγκριση με την έκδοση SMG της Μ3. Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ 11 προγραμμάτων αλλαγής σχέσεων (6 στην χειροκίνητη λειτουργία και 5 στην αυτόματη), σύμφωνα με το δικό του στυλ οδήγησης.




Η BMW αναφέρει επίσης πως τόσο η ανάρτηση όσο και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουν εξελιχθεί ειδικά για την Μ5, ενώ ενδεικτικό των δυνατοτήτων των φρένων της κορυφαίας έκδοσης της σειράς 5, είναι το γεγονός ότι το αυτοκίνητο θα ακινητοποιείται από ταχύτητα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερα από 36 μέτρα.




Μεταξύ άλλων, η νέα Μ5 θα περιλαμβάνει ένα σύστημα που δεν θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να τσουλήσει προς τα πίσω κατά την εκκίνηση σε ανηφορικό δρόμο.




Στο εσωτερικό δεσπόζουν οι δερμάτινες επενδύσεις, ο διαφορετικός πίνακας οργάνων και η ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, όπως επίσης και το κουμπί του MDrive, που ουσιαστικά αποτελεί μια εκδοχή του head up display ειδικά για ένα μοντέλο επιδόσεων όπως η Μ5. Οι ζάντες αλουμινίου θα είναι 19 ιντσών, ενώ όπως συμβαίνει και στην Μ3, θα υπάρχουν δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Η Μ5 αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές τον Ιανουάριο του 2005.

















Home
/
Print
/
Site Map
/
Επικοινωνία
















Εχουμε αυτό που είμαστε. . . (Κ. Βέρρος)
( 30.06.2007 )

Παλαιότερα άρθρα


Θύματα, ήρωες, ευσυνείδητοι και οι άλλοι (Κ. Βέρρος)

Εθνική τραγωδία και σκύλευση θυμάτων (Κ. Βέρρος)

Πολιτικές, προεκλογικές ¨ομορφιές¨ (Κ. Βέρρος)

Είναι και είμαστε αδιόρθωτοι. . . (Κ. Βέρρος)

Προεκλογικός λόγος και επιχειρήματα (Κ. Βέρρος)

Εκλογές για αυτοδύναμη κυβέρνηση (Κ. Βέρρος)

Ομηροι αγκυλώσεων και κρατισμού (Κ. Βέρρος)

Γιατί τώρα οι παροχές;; (Κ. Βέρρος)

Παλαιότερα άρθρα



Αποτελέσματα

Δημοσκοπήσεις







ΕΓΓΡΑΦΗ

ΔΙΑΓΡΑΦΗ