Nέα Alfa Romeo 147 στο Παρίσι

0


Nέα Alfa Romeo 147 στο Παρίσι



Home

Αυτοκίνητο-Μηχανή




Το σλόγκαν ΄΄Beauty is not enough΄΄ (η ομορφιά δεν αρκεί) από τη διαφημιστική καμπάνια της Alfa Romeo, αποτελεί την κύρια πηγή δέσμευσης της εταιρείας για όλα τα μελλοντικά της μοντέλα.


Οι πελάτες που επιλέγουν την Alfa Romeo σαφώς επηρεάζονται από την αισθητική των ιταλικών αυτοκινήτων, αλλά ενδιαφέρονται εξίσου για τα οδικά χαρακτηριστικά και την τεχνολογική υπεροχή. Αναγνωρίζουν επίσης την οδηγική απόλαυση που προσφέρουν οι Alfa Romeo .




Την τιμητική θέση θα κατέχει φυσικά το νέο μέλος της οικογένειας, η νέα Alfa 147. Έχοντας γίνει πιο ΄΄μυώδες΄΄ από κάθε άλλη φορά, το νέο μοντέλο έχει αλλάξει, εξωτερικά και εσωτερικά. Η παγκόσμια αυτή πρεμιέρα έχει να δείξει ένα αυτοκίνητο πιο ποιοτικό, πιο δυνατό και με μεγαλύτερη προσωπικότητα, με μια σειρά από τεχνολογικές καινοτομίες, όπως ο εμπνευσμένος 1.9 JTD 16v M-Jet κινητήρας των 150 ίππων, το νέο σειριακό κιβώτιο, που αποτελεί εξέλιξη του γνωστού συστήματος Selespeed, τη νέα πιο άνετη ανάρτηση και τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, συμπεριλαμβανομένων των VDC, ASR, ABS με EBD, καθώς και των αερόσακων τύπου κουρτίνας.




Η Alfa Romeo όμως επιφυλάσσει για τους λάτρεις της οδήγησης και άλλα σπορ αυτοκίνητα ή πρωτότυπα. Ένα παράδειγμα ενός μοντέλου που φέρει το πνεύμα της Alfa σε κάθε του χιλιοστό, είναι η νέα Alfa Crosswagon Q4, το νέο μοντέλο που επαναφέρει την Alfa Romeo στον κόσμο των τετρακίνητων οχημάτων. Η Alfa Crosswagon διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση, τρία διαφορικά και κατανομέα ροπής. Το διαφορικό Torsen υπόσχεται την ιδανική κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, διευκολύνοντας τις προσπάθειες του οδηγού σε κάθε περίπτωση. Και οι 150 ίπποι του 1.9 JTD M-Jet προσφέρουν επιδόσεις που ανεβάζουν την αδρεναλίνη στα ύψη.




Στο περίπτερο της εταιρείας, όμως, βρίσκεται και μια βασίλισσα. Ένα αυτοκίνητο που έκλεψε τα φώτα της δημοσιότητας και την καρδιά όσων των αντίκρισαν, όπου κι αν παρουσιάστηκε: πρόκειται φυσικά για την 8c Competizione. Το συγκεκριμένο μοντέλο, που σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου από το Alfa Romeo Style Centre, εκπροσωπεί όλη την τεράστια παράδοση της Alfa. Ο κωδικός 8c δεν είναι καθόλου τυχαίος, αφού χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά (σε αγώνες και μοντέλο δρόμου) κατά τις δεκαετίες του 1930 και 1940, έχοντας κάτω από το καπό του έναν επαναστατικό οκτακύλιδρο κινητήρα που είχε σχεδιάσει ο διάσημος σχεδιαστής Vittorio Jano. Το δεύτερο συνθετικό του ονόματός της, το Competizione, προέρχεται από την 6C 2500 Competizione, το σπορ κουπέ που το 1950 με τους Fangio-Zanardi κέρδισε τον διάσημο αγώνα Mille Miglia.









Home
/
Print
/
Site Map
/
Επικοινωνία
















Εχουμε αυτό που είμαστε. . . (Κ. Βέρρος)
( 30.06.2007 )

Παλαιότερα άρθρα


Θύματα, ήρωες, ευσυνείδητοι και οι άλλοι (Κ. Βέρρος)

Εθνική τραγωδία και σκύλευση θυμάτων (Κ. Βέρρος)

Πολιτικές, προεκλογικές ¨ομορφιές¨ (Κ. Βέρρος)

Είναι και είμαστε αδιόρθωτοι. . . (Κ. Βέρρος)

Προεκλογικός λόγος και επιχειρήματα (Κ. Βέρρος)

Εκλογές για αυτοδύναμη κυβέρνηση (Κ. Βέρρος)

Ομηροι αγκυλώσεων και κρατισμού (Κ. Βέρρος)

Γιατί τώρα οι παροχές;; (Κ. Βέρρος)

Παλαιότερα άρθρα



Αποτελέσματα

Δημοσκοπήσεις







ΕΓΓΡΑΦΗ

ΔΙΑΓΡΑΦΗ