Eντυπωσιακό το νέο Αudi A4

0


Eντυπωσιακό το νέο Αudi A4



Home

Αυτοκίνητο-Μηχανή




Όπως αναμενόταν στις αρχές του φθινοπώρου 2004, η Audi παρουσιάζει το σχεδιαστικά ανανεωμένο A4 με αρκετές πινελιές από την ναυαρχίδα του ομίλου το Audi A8.


 
 
 
 
 
 
Όπως και η γερμανική BMW έτσι και η Audi ΄΄σχεδιάζει΄΄ ολόκληρη την ομάδα της πάνω στον μεγάλο ΄΄αρχηγό΄΄της. Η σημερινή ταυτότητα δηλαδή τόσο της γκάμας των μοντέλων της BMW, όσο και της Audi, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον σχεδιασμό των ναυαρχίδων τους.


Εκτός όμως από την αλλαγή σχεδιαστικής πλεύσης που επέλεξε η Audi για το A4, προχώρησε και στον εφοδιασμό με νέους κινητήρες. Το νέο Audi A4, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα της κατασκευάστριας εταιρίας, θα αρχίζει να διατίθεται από τον Ιανουάριο του 2005 με όλες τις εκδοχές (Sedan, Avant, S4).




Το βασικό σχεδιαστικό στοιχείο που μπορεί να παρατηρήσει κανείς στο νέο Audi A4 είναι το εμπρός και πίσω μέρος αλλά και η παρουσία περισσότερων ακμών και γωνιών που ξεδιπλώνονται στο αμάξωμά του. Χαρακτηριστικό άλλωστε του νέου ρεύματος σχεδιασμού που διακατέχει όλες τις εταιρίες, αφήνοντας στο περιθώριο τις καμπύλες γραμμές και τα στρογγυλές…προτάσεις. Η αλήθεια είναι ότι η νέα φιλοσοφία σχεδιασμού απορρέει περισσότερο δυναμική εμφάνιση και σπορ χαρακτήρα, η οποία συμβαδίζει με το πνεύμα της σημερινής εποχής που δεν είναι άλλο από την εξέλιξη της τεχνολογίας.


Τραπεζοειδής μάσκα λοιπόν εμπρός και φωτιστικά σώματα τόσο μπροστά όσο και πίσω με σύγχρονο σχεδιασμό που κυριολεκτικά μεταμορφώνουν το αυτοκίνητο και του δίνουν μία περισσότερο συμπαγή εικόνα.


Στο εσωτερικό της καμπίνας οι τροποποιήσεις έχουν να κάνουν με το τιμόνι, πάνω στο οποίο μπορεί να δει κανείς εικονικά βέβαια, την…τραπεζοειδή μάσκα, με τον πίνακα οργάνων, με την εκτενέστερη παρουσία αλουμινίου, με το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης αλλά και τις νέες επενδύσεις στα καθίσματα.




Η Audi θα προσθέσει ακόμη τέσσερα μηχανικά σύνολα στην γκάμα της, φτάνοντας αισίως τις δέκα επιλογές. Στους κινητήρες βενζίνης έρχεται να τοποθετηθεί ο υπετροφοδοτούμενος FSI χωρητικότητας δύο λίτρων, ισχύος 200 ίππων και ο 3,2 FSI των 255 ίππων. Τέλος, υπάρχουν δύο ακόμη που αφορούν τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, με τα δίλιτρα και τρίλιτρα μηχανικά σύνολα απόδοσης 140 και 206 ίππων.


Τα κιβώτια ταχυτήτων με τα οποία συνδυάζονται είναι μηχανικά πέντε ή έξι σχέσεων, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής του αυτόματου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, τύπου Multitronic.









Home
/
Print
/
Site Map
/
Επικοινωνία
















Εχουμε αυτό που είμαστε. . . (Κ. Βέρρος)
( 30.06.2007 )

Παλαιότερα άρθρα


Θύματα, ήρωες, ευσυνείδητοι και οι άλλοι (Κ. Βέρρος)

Εθνική τραγωδία και σκύλευση θυμάτων (Κ. Βέρρος)

Πολιτικές, προεκλογικές ¨ομορφιές¨ (Κ. Βέρρος)

Είναι και είμαστε αδιόρθωτοι. . . (Κ. Βέρρος)

Προεκλογικός λόγος και επιχειρήματα (Κ. Βέρρος)

Εκλογές για αυτοδύναμη κυβέρνηση (Κ. Βέρρος)

Ομηροι αγκυλώσεων και κρατισμού (Κ. Βέρρος)

Γιατί τώρα οι παροχές;; (Κ. Βέρρος)

Παλαιότερα άρθρα



Αποτελέσματα

Δημοσκοπήσεις







ΕΓΓΡΑΦΗ

ΔΙΑΓΡΑΦΗ