Οδηγούμε το Kia Picanto

eNEW: http://www.enew.gr/mag/article/articleprint/5174/-1/8/

Οδηγούμε το Kia Picanto



Top level

Αυτοκίνητο-Μηχανή



Ευρισκόμενη σε μια διαδικασία συνεχούς επέκτασης της γκάμας της ειδικά στην ευρωπαϊκή αγορά, η Kia λανσάρει το Picanto, ένα όχημα το οποίο δείχνει ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην κλάση του.

Πρόκειται για ένα όχημα το οποίο προβάλλει ως βασικό του όπλο το νεανικό και δραστήριο χαρακτήρα, στοιχείο το οποίο γίνεται άμεσα αισθητό από την πρώτη οπτική επαφή.




Οι έντονες καμπύλες γραμμές τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος είναι τα βασικά αισθητικά στοιχεία του αμαξώματος. Στο εμπρόσθιο τμήμα του τα μεγάλα και με σχήμα τραπεζίου φωτιστικά σώματα συνθέτουν μια ξεχωριστή αισθητική ταυτότητα μαζί και με τη σχετικά ιδιόμορφη μάσκα με τις κάθετες γρίλιες. Ο αεραγωγός με τα δύο οριζόντια τμήματα συμπληρώνει το πρόσωπο του Picanto το οποίο σε γενικές γραμμές χαρακτηρίζεται ελκυστικό. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι επίσης ευμεγέθη, τοποθετημένα σε κατακόρυφη θέση εκατέρωθεν της πέμπτης πόρτας και έχουν κάλυμμα με λαμπερό κόκκινο χρώμα και λευκό πάνω από τους δείκτες πορείας.




Κοιτώντας το Picanto από το πλάι εντύπωση προκαλεί το ευθύ σχεδιαστικό νεύρο ακριβώς στο ύψος των χειρολαβών ενώ όμορφη στυλιστική λεπτομέρεια αποτελεί η σχεδίαση των πίσω πλαϊνών θυρών. Συγκεκριμένα η ανασηκωμένη βάση των πλευρικών πίσω παραθύρων προσθέτει αρκετά σημαντικούς πόντους στο τελικό αποτέλεσμα.




Στο εσωτερικό η εικόνα είναι σύγχρονη και ιδιαίτερα ευχάριστη, ως απόρροια των χρωματισμών που έχουν οι επενδύσεις σε καθίσματα και πόρτες. Οι χώροι αποδείχτηκαν καλοί σε μέγεθος για το σκοπό που έχει το όχημα, δηλαδή την άνετη φιλοξενία τεσσάρων ενηλίκων καθώς και ενός παιδιού.




Στον τομέα των μηχανικών μερών το Picanto διαθέτει κινητήρα 1,1 λίτρων ο οποίος αποδίδει 65 ίππους και έδειξε να ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του οχήματος όντας δυναμικός αλλά και οικονομικός όσο χρειάζεται για μια επιλογή αυτού του είδους με εγγενώς έντονο αστικό προσανατολισμό.




Η τιμή εκκίνησης για το Picanto (έκδοση LX) είναι 8.390 ευρώ και ο εξοπλισμός περιλαμβάνει έναν αερόσακο, air-condition, υδραυλικό τιμόνι, ηλ. παράθυρα εμπρός και ηχοσύστημα με ράδιο-CD. H έκδοση της δοκιμής (EX Full, 9.190 ευρώ) περιλάμβανε επιπλέον αερόσακο συνοδηγού, ABS, κεντρικό κλείδωμα, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, και τις δίχρωμες επενδύσεις στο εσωτερικό οι οποίες συναντώνται σε όλες τις εκδόσεις εκτός της βασικής.




Ο κινητήρας του Picanto είναι τετρακύλινδρος με τρεις βαλβίδες ανά κύλινδρο και έναν εκκεντροφόρο τοποθετημένο επικεφαλής. Η ισχύς που αποδίδει είναι αρκετά υψηλή για τα δεδομένα αυτής της κλάσης των μηχανικών συνόλων (67 δυναμομετρημένοι ίπποι) ενώ και η ροπή που αποδίδεται είναι αρκετά υψηλή (108 Nm/2.810 σ.α.λ.). Ωστόσο, σχετικά με τη ροπή το στοιχείο που εντυπωσιάζει και σίγουρα εκτιμάται εντός πόλεως είναι ότι φτάνει τη μέγιστη τιμή της σε χαμηλό φάσμα περιστροφής.




Οι επιδόσεις είναι καλές αν και οι πέντε σχέσεις του χειροκίνητου κιβωτίου δείχνουν σχετικά μακριές (ειδικά η πέμπτη). Επιπλέον, η λειτουργία του χωρίς να μπορεί να θεωρηθεί ΄΄βελούδινη΄΄ είναι αρκετά ήσυχη και ο παραγόμενος θόρυβος θα ενοχλήσει μόνο σε ψηλές σ.α.λ., ουσιαστικά δηλαδή σε περιοχές του στροφόμετρου όπου δε θα πιεστεί συχνά το μοτέρ. Στα θετικά του μηχανικού συνόλου προστίθεται και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (6,3 λτ/100 χλμ/ώρα).

Η Kia ρίχνει στην κατηγορία των μίνι πολυχρηστικών το Picanto
Το Picanto μπορεί να αποδειχθεί στοιχείο-"κλειδί" για τις πωλήσεις της εταιρείας.
Διαθέτει και όμορφα <<οπίσθια>>
Άνετα θα φιλοξενηθούν 4 ενήλικοι και ένα παιδί
Ικανοποιητικός και ο αποθηκευτικός χώρος
Ο κινητήρας ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του οχήματος
Με ξεχωριστή αισθητική ταυτότητα
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι σύγχρονη και ιδιαίτερα ευχάριστη
Αρκετά καλή και η θέση οδήγησης