Οι ιαπωνικές εταιρίες παραμένουν οι πιο αξιόπιστες

0


Οι ιαπωνικές εταιρίες παραμένουν οι πιο αξιόπιστες



Home

Αυτοκίνητο-Μηχανή




Η βρετανική εταιρία Warranty Direct, παρέχει επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης που δίνεται από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και είναι από τις μεγαλύτερες στον τομέα αυτό.


 
Πρόσφατα έδωσε στη δημοσιότητα τον ετήσιο «Δείκτη Αξιοπιστίας», στον οποίο περιλαμβάνονται περίπου 30.000 αυτοκίνητα από 27 κατασκευαστές, που αποτελούν το πελατολόγιό της. Όπως σημειώνεται, τα περισσότερα από αυτά τα οχήματα, διανύουν τον 4ο με 5ο χρόνο κυκλοφορίας τους και έχουν κατά μέσο όρο περίπου 75.000 χλμ. στο κοντέρ τους.




Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα, που δεν αποκλίνουν από την γενικότερη αίσθηση που υπάρχει στον κόσμο περί ιαπωνικής αξιοπιστίας, στις 5 πρώτες θέσεις (αυτοκίνητα που επισκέφθηκαν συνεργείο τις λιγότερες φορές) βρίσκονται ισάριθμοι ιάπωνες κατασκευαστές, στην 6η θέση βρίσκεται μία κορεάτικη εταιρία και η πρώτη ευρωπαϊκή βρίσκεται στην 7η θέση. Πιο συγκεκριμένα, στην 1η θέση βρέθηκε η Mazda, ακολουθούμενη από τις Toyota, Honda, Subaru, Mitsubishi. 6η ήταν η Hyundai και 7η η Seat, ενώ η δεκάδα συμπληρώνεται από τις Nissan, Mercedes και Daewoo. Μόλις 2 ευρωπαίοι κατασκευαστές στους 10, είναι ασφαλώς κάτι που σημαίνει πολλά.




Αν τώρα ενδιαφέρεστε να μάθετε τι συνέβη στις επόμενες θέσεις και καθώς οι ιαπωνικές εταιρίες άρχιζαν σιγά σιγά να τελειώνουν, οι θέσεις 11 έως 20 καταλαμβάνονται από τις Volvo, VW, Ford, Peugeot, BMW, Fiat, Rover, Opel, MG και Renault, ενώ στις 7 τελευταίες θέσεις βρέθηκαν οι Alfa Romeo, Citroen, Audi, Jaguar, Saab, Jeep και Land Rover.




Βέβαια, ενδιαφέρον παρουσιάζει και το κόστος επισκευής ανάλογα με τον κατασκευαστή. Εδώ τα πρωτεία ανήκουν στη Ford, στα αυτοκίνητα της οποίας το μέσο κόστος επισκευής ήταν το χαμηλότερο (γύρω στα 300 ευρώ), ενώ ακολουθούν οι Citroen, Opel, Mazda, BMW και Peugeot. Κάτι είναι κι αυτό, καθώς μπορεί τα μοντέλα των περισσότερων ευρωπαίων κατασκευαστών να χαλάνε συχνότερα, αλλά τουλάχιστον η επισκευή τους στοιχίζει φτηνότερα απ\\\\\\\’ ότι των ιαπωνικών.




Σε κάθε περίπτωση πάντως, θα πρέπει να διευκρινήσουμε πως η κατάταξη που αναφέρεται πιο πάνω, αφορά τη συχνότητα βλαβών ανά 100 αυτοκίνητα, καθώς η Warranty Direct δημοσιεύει και έναν ακόμη με διαφορετική κατάταξη, στον οποίο όμως η θέση της κάθε εταιρίας έχει υπολογιστεί όχι μόνο με γνώμονα τη συχνότητα βλαβών, αλλά και το κόστος επισκευής.











Home
/
Print
/
Site Map
/
Επικοινωνία
















Εχουμε αυτό που είμαστε. . . (Κ. Βέρρος)
( 30.06.2007 )

Παλαιότερα άρθρα


Θύματα, ήρωες, ευσυνείδητοι και οι άλλοι (Κ. Βέρρος)

Εθνική τραγωδία και σκύλευση θυμάτων (Κ. Βέρρος)

Πολιτικές, προεκλογικές ¨ομορφιές¨ (Κ. Βέρρος)

Είναι και είμαστε αδιόρθωτοι. . . (Κ. Βέρρος)

Προεκλογικός λόγος και επιχειρήματα (Κ. Βέρρος)

Εκλογές για αυτοδύναμη κυβέρνηση (Κ. Βέρρος)

Ομηροι αγκυλώσεων και κρατισμού (Κ. Βέρρος)

Γιατί τώρα οι παροχές;; (Κ. Βέρρος)

Παλαιότερα άρθρα



Αποτελέσματα

Δημοσκοπήσεις







ΕΓΓΡΑΦΗ

ΔΙΑΓΡΑΦΗ