11 τρόποι να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google

Read Time:6 Minute, 35 Second

11 τρόποι να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google

Εάν έχετε επιχείρηση και  αποφασίσατε να δραστηριοποιηθείτε με την διαδικτυακή σας παρουσία, με σκοπό την αύξηση των παραγγελιών ή των πωλήσεων, η κατάταξη σας στην πρώτη σελίδα της Google έχει πολύ μεγάλη σημασία. Παρακάτω υπάρχουν 11 τρόποι ώστε να επιτύχετε τον στόχο σας και να βρεθείτε ψηλά στην κατάταξη της Google.

Για να επιτύχετε το στόχο σας και να αυξήσετε τα κέρδη σας, θα πρέπει να βρίσκεστε στην πρώτη σελίδα της Google, ιδανικά στα 3 πρώτα αποτελέσματα, αλλά γενικότερα τουλάχιστον στα 10 πρώτα αποτελέσματα. Οι τρεις πρώτοι μοιράζονται το 70% των συνολικών επισκέψεων των χρηστών από τις μηχανές αναζήτησης, ενώ όλοι οι υπόλοιποι μοιράζονται το 30% των συνολικών οργανικών αναζητήσεων στις θέσεις της μηχανής αναζήτησης της Google.

1.Ενασχόληση με το SEO

 Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO είναι όλες εκείνες οι μέθοδοι και οι τεχνικές που χρησιμοποιούμε για να ανέβει η ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα της Google ή ακόμη και στην πρώτη θέση της Google. Για να πετύχουμε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα στο SEO Marketing πρέπει να ασχοληθούμε τόσο με εντός σελίδας βελτιστοποίηση όσο και με εκτός σελίδας βελτιστοποίηση για την εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης.

Το SEO, το οποίο αποτελεί ακρωνύμιο του Search Engine Optimization, είναι μια επένδυση που χρειάζεται χρόνο. Καμία ιστοσελίδα δεν μπορεί να καταταχθεί μαγικά στις ψηλότερες θέσεις της Google σε ώρες ή ημέρες. Έτσι, απαιτείται σκληρή δουλειά, επιμονή και υπομονή. Δυστυχώς, αυτή είναι η αιτία που πολλές μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις παραμελούν την ενασχόληση με οποιαδήποτε βελτιστοποίηση SEO στην ιστοσελίδα τους, με εμφανείς συνέπειες στις πωλήσεις τους.

2. Βελτιστοποίηση εντός σελίδας

Η εντός σελίδας βελτιστοποίηση είναι αυτή με την οποία προσπαθούμε να βελτιώσουμε τη θέση μας στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs). Η βελτιστοποίηση εντός σελίδας (On Page SEO) αποτελείται από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, τα κείμενα, τις φωτογραφίες, τα βίντεο, τους τίτλους της ιστοσελίδας, τους μόνιμους συνδέσμους, τα λεγόμενα permalinks, ή slugs, τον κώδικα, την φιλοξενία της ιστοσελίδας, το domain name και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που βρίσκονται μέσα στην ιστοσελίδα σας.

Πιο αναλυτικά, η εντός σελίδας βελτιστοποίηση έχει να κάνει με σημαντικά βήματα για την επιτυχία, όπως η καλύτερη αντίληψη του αγοραστικού κοινού, η αναζήτηση λέξεων κλειδιών, και η στρατηγική περιεχομένου. Το πλεονέκτημα της εντός σελίδας βελτιστοποίησης είναι ότι έχετε εσείς αποκλειστικά τον έλεγχο.

3. Αφιερώστε χρόνο στο κοινό σας

Αρχικά, για τη διαμόρφωση του περιεχομένου πρέπει να λάβουμε υπόψη το αγοραστικό κοινό. Η κατανόηση των πελατών στους οποίους απευθυνόμαστε  και η στόχευση τους είναι πολύ σημαντική για την βελτιστοποίηση εντός σελίδας, διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος να σπαταλήσουμε χρόνο και χρήμα σε βελτίωση SEO που, τελικά, να μην αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

4. Κατανοήστε τις τακτικές των ανταγωνιστών

Πολύ βασικό, επίσης, για να δημιουργήσουμε μια πετυχημένη καμπάνια SEO και να βγούμε στην πρώτη σελίδα της Google είναι η κατανόηση των κινήσεων των ανταγωνιστών. Ανταγωνιστική ιστοσελίδα θεωρείται εκείνη η οποία έχει παρόμοιο περιεχόμενο και κίνηση με τη δική μας, αν όχι και πιο επιτυχημένη. Είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθούμε τους ανταγωνιστές μας και –γιατί όχι;- να παίρνουμε ιδέες από εκείνους για την ανάπτυξη της ιστοσελίδας μας. Προσοχή, όχι αντιγραφή.

5. Οι λέξεις κλειδιά είναι το μυστικό

Η κίνηση ματ για μια επιτυχημένη καμπάνια SEO marketing είναι η εύρεση των λέξεων κλειδιών. Ο στόχος κάθε αναζήτησης για τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά είναι να βρείτε λέξεις ή φράσεις κλειδιά που έχουνε μεγάλη συχνότητα αναζήτησης από τους χρήστες.

Αυτές μπορούν να αποτελέσουν αιτία μεγάλης επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας. Οι σωστές και σχετικές λέξεις κλειδιά θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε γρηγορότερα τις πρώτες θέσεις και να αυξήσετε την κίνηση δυνητικών πελατών στην ιστοσελίδα σας. Το σημαντικότερο εργαλείο για να αναζήτησης και εύρεσης κατάλληλων λέξεων κλειδιών παρέχεται δωρεάν από την ίδια την Google και είναι το Google Keyword Tool.

Σημαντικό είναι και το να υπολογίσετε τον ανταγωνισμό στην επιλογή λέξεων. Μικρότερος ανταγωνισμός σημαίνει ότι θα έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να βγείτε πρώτοι με τις λέξεις ή φράσεις κλειδιά (keywords) που θα επιλέξετε στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Οι λάθος και άσχετες λέξεις κλειδιά, μπορούν να έχουν δυσάρεστες συνέπειες στη βιωσιμότητα της ιστοσελίδας σας, καθώς η κίνηση που θα υπάρχει δεν θα είναι στοχευμένη και δεν θα υπάρχουν αποτελέσματα στα βασικά σημεία του marketing και των πωλήσεών σας.

6. Φροντίστε την περιγραφή της σελίδας σας

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις λέξεις κλειδιά τουλάχιστον δύο φορές στην περιγραφή (meta description) της ιστοσελίδας σας. Πρέπει να προσπαθήσετε  να δημιουργήσετε μια περιγραφή η οποία να μοιάζει φυσική και να περιέχει τουλάχιστον δύο φορές τις λέξεις κλειδιά του κειμένου σας. Επίσης, θα πρέπει να εμπεριέχονται οι λέξεις κλειδιά σε όλη την σελίδα σας σε στρατηγικά επιλεγμένα σημεία, όπως για παράδειγμα στις πρώτες 25 και στις τελευταίες λέξεις τις σελίδας. Θεμιτό είναι να αποφύγετε το παραγέμισμα των λέξεων κλειδιών στο κείμενο, αφού το καλύτερο ποσοστό των λέξεων κλειδιών μέσα σε ένα κείμενο είναι 1% με 4%.

7. Προσοχή στις ετικέτες

Οι ετικέτες με τις λέξεις κλειδιά (meta tags) είναι ένας άλλος τρόπος για να πληροφορήσετε τις μηχανές αναζήτησης για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Οι ετικέτες με τις λέξεις κλειδιά πρέπει να περιλαμβάνουν τις κύριες λέξεις κλειδιά της ιστοσελίδας σας. Κάθε σελίδα στο site σας πρέπει να έχει το δικό της σετ από ετικέτες. Η Google αξιολογεί τις ετικέτες σε συνάρτηση με όλους τους άλλους SEO για να διασφαλίσει την σχετικότητα και την εγκυρότητα της σελίδας σας. Έτσι θα πρέπει να χρησιμοποιούνται προσεκτικά και να είναι πλήρεις, ορθές και ακριβείς.

8.Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά

Ο τίτλος της σελίδας (url), οι τίτλοι των φωτογραφιών και των επισυναπτόμενων βίντεο, καθώς και τα εναλλακτικά ονόματα θα πρέπει οπωσδήποτε να εμπεριέχουν τις λέξεις κλειδιά, ώστε να τα αναγνωρίσει η Google. Τα βίντεο από το δικό σας κανάλι στο YouTube είναι πολύτιμο εργαλείο, αφού το YouTube είναι θυγατρική εταιρία της Google.

9. Αναπτύξτε τους εξωτερικούς συνδέσμους

Η εκτός σελίδας βελτιστοποίηση ασχολείται με τη δημοτικότητα της ιστοσελίδας. Η δημοτικότητα μιας ιστοσελίδας καθορίζεται από των αριθμό και των τύπο των ιστοσελίδων οι οποίες συνδέονται μαζί της. Αυτά είναι οι εξωτερικοί σύνδεσμοι στη σελίδα μας από τρίτους, τα ονομαζόμενα backlinks ή αλλιώς επισύνδεσμοι, Τα backlinks για να μας βοηθήσουν στον στόχο μας πρέπει να είναι ποιοτικά και να έχουν παρόμοιο περιεχόμενο μ’ αυτό της δικής μας σελίδας.

10. Σημασία του περιεχομένου

Στη βελτιστοποίηση εκτός σελίδας δεν μετράνε μόνο τα backlinks, αλλά και το περιεχόμενο μας, το αρθρογραφικό μάρκετινγκ, η ενασχόληση μας με τα social media και όλα αυτά που βρίσκονται εκτός της ιστοσελίδας μας. Η δημιουργία περιεχομένου με βάση τις αναζητήσεις των χρηστών είναι πολύ σημαντική και σ’ αυτό σύμμαχος μας αποτελούν τα άρθρα στη σελίδα μας. Τα άρθρα μας πρέπει να χαρακτηρίζονται από τεχνογνωσία, αυθεντία και αξιοπιστία, καθώς και να έχουν μέγεθος 700-1200 λέξεων και να μην είναι αντικείμενο υποκλοπής, ώστε να προωθηθεί σε μεγάλα forum.

11. Ασχοληθείτε με την SEO καμπάνια σας

 Τέλος, πρέπει να αφιερώνετε χρόνο τακτικά στην διαδικασία χτισίματος της SEO καμπάνια σας και να ασχολείστε με την πολύπλευρη ανάπτυξη της. Βοηθητικά βήματα είναι η προσθήκη σε εμφανείς θέσεις της σελίδας σας κουμπιά social media, καθώς και η ενασχόληση μ’ αυτά, η εγγραφή στον κατάλογο των τοπικών επιχειρήσεων της Google, προωθητικές ενέργειες στην ιστοσελίδα σας με εκπτώσεις, το email marketing και το blogging.

Η ενασχόληση με το SEO marketing είναι απολύτως αναγκαία για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google, καθώς και ο ορισμός μηνιαίου προϋπολογισμού για SEO, αν υπολογίσουμε τον ανταγωνισμό που επικρατεί στις μέρες μας. Προσοχή! Πριν προχωρήσουμε στο Off page SEO που είναι και το σημαντικότερο μέρος του SEO marketing, είναι σημαντικό να έχουμε ολοκληρώσει την εντός σελίδας βελτιστοποίηση.

Ο χρόνος που χρειάζεται κυμαίνεται από 1 έως 6 μήνες και αυξομειώνεται ανάλογα με την περίπτωση και η ταξινόμηση της διαρκεί από λίγες ώρες μέχρι 2 εβδομάδες. Αυτό εξαρτάται από τον ανταγωνισμό, αλλά και τις ενέργειες σας για να ανεβείτε στην κατάταξη της Google. Εμπιστευτείτε μας για τη διαμόρφωση μιας ιστοσελίδας με ποιοτικά διαμορφωμένη λειτουργία SEO και ακολουθήστε αυτούς τους τρόπους, ώστε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

 

Γρηγόρης Αναξιώτης

About Post Author

Γρηγόρης Αναξιώτης

Blogger, vlogger και φοιτητής φιλοσοφικής.
Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *